1. Olet tässä: Digitaalisen viestinnän osaaja

Digitaalisen viestinnän osaaja

Julkaistu: 2020-07-08

Humana on johtava pohjoismainen sosiaali- ja hoiva-alan toimija, joka tarjoaa perheiden ja yksilöiden lastensuojelu-, asumis- ja avopalveluita. Rakennamme kehittyvän alan tulevaisuutta keskittyen laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Toimintamme perustan luovat pienet, asiakaslähtöisesti toimivat paikalliset toimintayksiköt. Arvomme ovat sitoutuminen, vastuullisuus ja kohtaaminen. Humanalla on Suomessa 2 700 työntekijää ja autamme päivittäin 4 200 asiakasta. Me kaikki työskentelemme yhteisen vision eteen: ”Jokaisella on oikeus hyvään elämään.”

Tervetuloa meille DIGITAALISEN VIESTINNÄN OSAAJA

Vastaat meillä humana.fi-verkkosivustosta, MyHumana-intranetistä, sosiaalisen median kanavista sekä markkinointiviestinnän mittareiden kehittämisestä ja analysoinnista. Lisäksi vastuullasi on koko Humanan digitaalisen markkinoinnin kehittäminen ja ylläpito. Saat siis kokonaisvaltaisesti vastuullesi Humana Suomen digitaalisen markkinointiviestinnän ja toimit läheisessä yhteistyössä Humana Ruotsin emoyhtiön kanssa.

Yhteistyön, auttamisen ja kehittymisen kulttuuri on meille syy tulla töihin. Ne ovat arjessamme joka päivä, kun asiakas tarvitsee aikaa tai kollega tukea. Meillä jokainen on merkityksellinen, ja osa yhteistä tarinaamme. Haluamme olla innostava paikka työskennellä.

Työssäsi digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijana pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan liiketoimintojamme tukevaa markkinointia ja viestintää. Työtehtäviisi kuuluu digikanaviemme käyttäjäkokemuksen kehittäminen. Hallitset hakukoneoptimoinnin, ja yksi tehtävistäsi tulee olemaan analytiikan kehittäminen ja jatkuva konversio-optimointi digikanavissamme. Käytössäsi on Episerver CMS -julkaisujärjestelmä ja Googlen työkalut. Sisällöntuotanto on sinulle ennestään tuttua.

Nelihenkisessä viestintätiimissämme jokainen tekee päävastuualueensa lisäksi yleisiä viestinnän tehtäviä. Lopullinen työnkuva ja vastuualueet tullaan räätälöimään henkilökohtaisten vahvuuksiesi ja työkokemuksesi perusteella.

Odotamme, että olet digitaalisen viestinnän asiantuntija ja tunnet digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän mahdollisuudet ja kanavat. Sinulla on positiivinen asenne ja näkemystä digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin kehittämisestä. Asiakaspolku on sinulle rakas käsite, ja sinulla on kehitysorientoitunut ote ja kykyä viedä läpi digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän projekteja. Digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuuden seuraaminen ja toimenpiteiden kehittäminen tulosten pohjalta on sinulle itsestäänselvyys.

Koulutukseltasi olet joko ylemmän korkeakoulututkinnon tai AMK-tutkinnon suorittanut. Sinulla on kokemusta b-to-b- ja b-to-c-viestinnästä ja -markkinoinnista.

Tehtävässä menestyminen edellyttää monipuolisen markkinoinnin ja viestinnän substanssiosaamisen lisäksi itsenäistä, oma-aloitteista työtapaa ja tiimityöskentelytaitoja. Työ on nopeasykkeistä, ja kaiken pohjana onkin reipas ja työtä pelkäämätön asenteesi. Teet töitä osana upeaa viestintä- ja markkinointitiimiämme, tiiviisti liiketoimintojen ja kumppaneidemme kanssa.

Tarjoamme paikan dynaamisessa ja innostavassa organisaatiossa, osaavat työkaverit, kannustavan työympäristön, asialliset työkalut sekä monipuolisia ja haastavia töitä moniammatillisessa työyhteisössä. Tämän lisäksi tarjoamme mahdollisuuden kehittää omaa osaamistaan, kattavan työterveyshuollon sekä muuta työhyvinvointia tukevaa toimintaa. Toimipisteesi voi olla joko Pasilassa tai Seinäjoella.

Lisätietoja: Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa viestintä- ja markkinointijohtaja Riina Kirmanen 3.8. klo 14-15 ja 4.8. klo 9-10 numerossa 050 550 5638.

Hakuohjeet: Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 9.8.2020. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Hae paikkaa