1. Humana Suomessa
  2. Tietoa Humanasta
  3. Omavalvontaohjelma
  4. Seurantaan liittyvät havainnot ja toimenpiteet
A man and a woman standing in a kitchen

Seurantaan liittyvät havainnot ja toimenpiteet

xxxxx

Olemme määritelleet palautteiden, asiakaskokemuksen, ohjaus- ja valvontakäyntien, sisäisten auditointien sekä poikkeamien käsittelyyn ja seurantaan prosessin, joka on alla kuvattuna. Tarkoituksena on seurata säännöllisesti tulleita palautteita sekä asiakaskokemuksen mittareita ja poikkeamia, jolloin voimme nopeasti reagoida mahdollisiin epäkohtiin sekä oppia tapahtuneista ja kehittää toimintaamme.

  1. Ilmoitus havainnosta, poikkeamasta tai palautteesta tehdään Gurufieldiin, josta se lähtee raportoijan esihenkilölle käsittelyyn, poikkeaman vakavuudesta riippuen alue-/palvelujohtajan ja/tai toiminnanjohtajan avustuksella.
  2. Palautteet, poikkeamat ja asiakaskokemuksen tulokset käydään läpi tiimin kanssa kuukausittain sopien korjaavat toimenpiteet. Turvallisuuteen ja laatuun liittyvät muutokset päivitetään viipymättä toimipisteen omavalvontasuunnitelmaan.
  3. Tiimin esihenkilö raportoi aluejohtoryhmään toimipisteen tekemistä havainnoista ja kehittämistoimenpiteistä.
  4. Alue-/palvelujohtaja raportoi alueensa ilmiöistä toimialajohtoryhmään.
  5. Alueen työsuojelutoimikunta käy puolivuosittain läpi alueen henkilöstöön liittyvät poikkeamat sekä uhka- ja vaaratilanteet työsuojelutoimikunnan kokouksessa.
  6. Maajohtoryhmä käsittelee esitetyt asiat.

Julkaisemme omavalvonnan seurantaan liittyvät havainnot ja niistä aiheutuneet toimenpiteet Humana Suomi-tasolla nettisivuillamme neljän kuukauden välein. Lisäksi kuvaamme meneillään olevien kehittämisprojektien tilannekatsausta. Toimipisteet kuvaavat omavalvontasuunnitelmissaan asettamiaan kehittämiskohteita ja niiden seurantaa.