1. Olet tässä: Vastuullisuus

Vastuullisuus

Joka vuosi Humana auttaa Suomessa yli 3 500 asiakasta parempaan elämään. Tämä on ydintoimintaamme ja luonnollisesti tärkein panostuksemme positiiviseen yhteiskuntakehitykseen.

Tärkeimmät vastuullisuuden alueemme

Olemme valinneet meille merkityksellisimmät kestävän kehityksen alueet huomioiden, että olemme sosiaali- ja hoivapalveluihin keskittyvä yritys, jonka keskiössä ovat ihmiset - Suomessa 3 500 asiakasta ja 2 500 työntekijää. Haluamme vastuullisena sosiaali- ja hoivapalveluiden toimijana ottaa aktiivisen roolin yhteiskunnassa ja osallistua kestävän hyvinvoinnin rakentamiseen Pohjoismaissa.

Arvot osana päivittäistä työtä

Arvot ovat osa päivittäistä asiakastyötä ja johtamista. Olemme tärkeä osa monen ihmisen jokapäiväistä elämää. Asiakkaamme luottavat meihin, ja olemme siitä ylpeitä. Pyrimme olemaan tämän luottamuksen arvoisia parhaalla mahdollisella tavalla.

Sosiaalinen vastuu

• Tavoitteellinen palveluiden laadun kehittäminen • Turvallinen työympäristö • Korkea henkilöstötyytyväisyys • Moninaisuus ja tasa-arvo

Taloudellinen vastuu

• Työllistämme Suomessa 2 500 • Verot maksetaan täysimääräisesti Suomeen • Kestävä liiketoimintamalli • Kynnyksetön kanava viestiä epäkohdista ja epäeettisestä tai sääntöjenvastaisesta toiminnasta • Hyvän toiminnan periaatteet ja käytännöt sekä säännöllinen arvotyöskentely • Riskienhallinta

Ekologinen vastuu

• Korkeat standardit uusille rakennuksille • Vastuullinen hankintapolitiikka ja pyrkimys suosia paikallisia yrityksiä ja kotimaista ruokaa